Data ostatniej aktualizacji: 30 marca 2020
  JĘZYK ANGIELSKI

Aktualności
O szkole
Kalendarz roku szkolnego
Kalendarz imprez i uroczystości
Oddział przedszkolny
Biblioteka szkolna
Kadra pedagogiczna
Plan lekcji
Rozkład dzwonków
Podręczniki
Koła zainteresowań
Dokumenty szkolne
Stołówka i obiady
Informacje dla uczniów
Informacje dla rodziców
Ciekawe strony
Twórczość uczniowska
Projekty
Kontakt

 

Zdjęcia/skany wykonanych ćwiczeń  

(TYLKO Z ZESZYTU ĆWICZEŃ) oraz pozostałe prace określone w poniższych wytycznych, proszę przesyłać do PONIEDZIAŁKU każdego tygodnia na adres:

 

anetahalicka1980@gmail.com 

 

 

Termin: 30.03-3.04.2020

 

 

 

 

Klasa I

Tekst ćwiczeń na słuchanie  (wierszyki/piosenki) znajduje się na końcu podręcznika

Lekcja 1

Review - powtórzenie

str.76 i 77 podręcznik

str. 90, 91, 92 i 93 ćwiczenie

 

Lekcja 2

Wonderful world

str.78 i 79 podręcznik stworki metodą dowolną (kredki/wycinanka/farby) w zeszycie + nazwanie części ciała

str. 94 i 95 ćwiczenie

 

sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony

 

 

 

Klasa II

Tekst ćwiczeń na słuchanie  (wierszyki/piosenki) znajduje się na końcu podręcznika

Lekcja 1

My weekend

str.72 i 73 podręcznik przepisać do zeszytu słownictwo z ramki na str 72 i przetłumaczyć

str. 88 i 89 ćwiczenie

 

Lekcja 2

Review 6 - powtórzenie

str.74 podręcznik

ćwiczenie 2 i 3 zapisać w zeszycie

str. 90 ćwiczenie

 

sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony

 

Klasa III

 

Zeszytu ćwiczeń nie posiadam (nie mogę podać nr stron), więc zadania wykonujecie do każdego tematu w podręczniku

Lekcja 2

Where is Chatty? – Gdzie jest Chatty? przepisać do zeszytu słownictwo z ramki  na str 68 i przetłumaczyć, to samo zrobić z dialogiem

str.76 i 77 podręcznik

Moi Kochani, omyłkowo podałam niewłaściwe numery stron (uwierzcie, że nam też nie jest łatwo przenosić wszystkie informacje do komputera)

 

POWINNO BYĆ

Where is Chatty? – Gdzie jest Chatty?

przepisać do zeszytu słownictwo z ramki  na str 80 i przetłumaczyć, to samo zrobić z dialogiem

str.80  podręcznik

 

Lekcja 1

We’re going to the (mountains) – jedziemy (w góry).

str.81 podręcznik

ćw. 2 przepisać zdania (w miejsce różowych wyrazów wstawić te, które są zgodne z dialogiem – tekst dialogu dołączam na zdjęciu pod tabelą)

ćw. 3 napisać w zeszycie odpowiednie godziny zgodnie ze wzorem jaki podaje Chatty

ćw. 4 napisać 6 minidialogów (z 6 środkami transportu) odpowiedź dowolna

np.

- Am I going by bus?

- Yes you are. LUB No, you aren’t. Try again.

 

Lekcja 2

Nic nowego nie zadaję ze względu na powyższą pomyłkę

 

sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony

Klasa VI

Lekcja 1

Present perfect vs present simple – porównanie

str.93 podręcznik ćw. 8 i 9 (9 przetłumaczyć w zeszycie)

doczytać dodatek gramatyczny w zeszycie ćwiczeń s.102

str. 66 ćwiczenie 4, 5 i 6

https://www.youtube.com/watch?v=bzVIqgSdryU

https://www.youtube.com/watch?v=Ejo8ajDkp0g

 

Lekcja 2

Present perfect: for/since – ćwiczenia

str.67 zeszyt ćwiczeń, ćw. 7, 8 i 9

UWAGA – ćw. 7 – zapisać 6 dialogów wg wzoru

 

Lekcja 3 i 4

Shopping habits – nawyki związane z zakupami

str.94 podręcznik

ćw. 1 przeczytać i przetłumaczyć w zeszycie tekst

ćw. 2 odpowiedzieć na pytania do tekstu

ćw. 3 dopasować zdania 1-3 do zdań a-c w Phrase Book oraz przetłumaczyć te zdania

 

 

 

 

 

Klasa VII

 

Słownictwo w kolorze czerwonym oraz               w żółtych ramkach przepisać do zeszytu               i przetłumaczyć

Lekcja 1

A formal e-mail – writing (1)

str.98, 167 podręcznik

ćw.A Znajdź błędy i przepisz poprawnie zdania. Niektóre zdania nie zawierają błędów

ćw.B Połącz pytania z odpowiedziami

ćw.C Przeczytaj e-mail, odpowiedz na pytania oraz przetłumacz wyrażenia w nawiasach

ćw.D Przeczytaj e-mail, wypisz i przetłumacz wyrażenia określające kolejność wydarzeń np. teraz/potem

ćw. E przeczytaj e-mail z ćw D jeszcze raz i odpowiedz pisemnie na pytania

ćw. F przepisać i przetłumaczyć wyrażenia z ramki Useful Expressions. Napisać krótki dialog jak dojść/dojechać do wybranego przez siebie miejsca

 

Lekcja 2

A formal e-mail – writing (2)

str.99 ćw.  G podręcznik – przeczytać i uzupełnić e-mail wyrazami z ramki oraz napisać własny e-mail jako odpowiedź do Josepha Cook’a

ćwiczenie str. 73

 

 

Lekcja 3

Skills checkpoint 6 (1) – ćwiczenia egzaminacyjne

str.100-101 podręcznik ćw. D, E

ćwiczenie str. 74

 

Lekcja 4

Skills checkpoint 6 (2) – ćwiczenia egzaminacyjne

Str. 101 podręcznik ćw. F (e-mail na ocenę w zeszycie dodatkowym – przesłać zdjęcie)

ćwiczenie str. 75

 

 

 

 

 

 

Klasa VIII

Słownictwo w kolorze czerwonym oraz               w żółtych ramkach przepisać do zeszytu               i przetłumaczyć

Lekcja 1

Food related words    środki językowe

str. 89 podręcznik

ćw. D dopasować definicje do wyrażeń, przepisać te wyrażenia i przetłumaczyć

ćw. E zastanów się jakich słów brakuje w lukach (rzeczownik/przysłówek) wpisz własne przykłady

Skills Booster – wybierz właściwą opcję

Ćw. F wybierz właściwą opcję

 

 

Lekcja 2

The story of the hamburger – słownictwo

Str. 90 podręcznik

Ćw. A przepisz wyrazy z ramki, przetłumacz i dopasuj do obrazków

Ćw. B dopasuj do poszczególnych kategorii (przetłumacz je) pozostały obrazki związane z jedzeniem

Ćw. C wypisz niepasujące wyrazy

Ćw. D uzupełnij zdania wyrazami z ćw. C

Ćw. E wybierz właściwą odpowiedź

ćwiczenie str. 67 A,B

Lekcja 3

Czas past simple i continuous –  powtórzenie

str. 91 i 152 podręcznik

str. 67 ćwiczenie  AB

https://www.youtube.com/watch?v=bWg2M5qPado

 

NA STRONIE CKE Centralna Komisja Egzaminacyjna) dostępne są od dziś próbne arkusze egzaminu, odpowiedzi będą 8 kwietnia

 

 

UWAGA KLASY VI – VIII

Proszę uczyć się czasowników nieregularnych oraz nowego słownictwa jak dotychczas (1/4 działu na tydzień), KARTKÓWKI ODBĘDĄ SIĘ PO POWROCIE DO SZKOŁY z niewielkim odstępem czasu (na powtórzenie tego czego nauczycie się teraz)

 

  

Dla klasy III

 


Witam serdecznie,

Drodzy Rodzice i Uczniowie, w związku z zaistniałą sytuacją oraz wymogiem nauczania zdalnego, w każdym tygodniu fizycznej nieobecności w szkole będę udostępniała na stronie internetowej naszej szkoły materiał do samodzielnego opracowania wraz ze wskazówkami dotyczącymi  opanowania poszczególnych zagadnień.

Zwracam się z ogromną prośbą do Rodziców o dopilnowanie wykonania zadanych treści oraz w miarę możliwości monitorowania ich jakości, gdyż w tym trudnym okresie będziecie Państwo pełnili kluczową rolę w edukacji Waszych dzieci.

Do Rodzica

Co możecie Państwo zrobić jako rodzic? Naprawdę dużo, przede wszystkim:

·         Dopilnować samodzielnej pracy dziecka, minimum czasu pracy powinien równać się czasowi realnych jednostek lekcyjnych plus czas poświęcony na odrabianie pracy domowej,

·         Zadbać aby dziecko przepisywało nowe słownictwo wraz z tłumaczeniem do zeszytu (głównie klasy I-III)

·         Umożliwić dziecku odsłuchanie materiału na płycie CD, robić pauzę po poszczególnych słowach/wyrażeniach/zdaniach (w przypadku dłuższego tekstu - głównie klasa III)

·         Zachęcać dziecko do samodzielnego korzystania z prostych słowników internetowych (po odnalezieniu konkretnego słowa wcisnąć ikonę głośnika i powtarzać za lektorem) chociażby takich jak:

www. diki.pl

www.dictionary.cambridge.org

 

Do Ucznia

 

Drodzy Uczniowie, z Waszej strony liczę natomiast na ogromną samodyscyplinę w wykonywaniu ćwiczeń. Znacie specyfikę prowadzonych przeze mnie lekcji i jestem przekonana, że będziecie wiedzieli jak powinniście podejść do różnych zagadnień i ćwiczeń.

 

Jako, że nie będę mogła Wam tłumaczyć nowego materiału przy tablicy, nalegam na czytanie opracowań gramatycznych, które macie w swoich podręcznikach (na końcu książki). Wiem, że tego nie lubicie ;) ale aktualnie nie ma innego wyjścia.

 

Oczywiście, Ci którzy wywiążą się ze swoich zadań, nie tylko wzbogacą swoją wiedzę, ale również otrzymają nagrody w postaci dobrych ocen cząstkowych i mam nadzieję końcoworocznych J.

 

UWAGA!

Dla tych, którzy pozostawili swoje podręczniki w szkole, Wydawnictwo Nowa Era umożliwia bezpłatne korzystanie z e-booków po zalogowaniu się na stronie https://nowaera.pl/nz

 

Pozdrawiam Wszystkich i życzę efektywnej pracy!

Good luck!

Aneta Halicka

 

Termin: 23-27.03.2020

 

 

 

 

Klasa I

Tekst ćwiczeń na słuchanie  (wierszyki/piosenki) znajduje się na końcu podręcznika

Lekcja 1

I’ve got two eyes

str.72 i 73 podręcznik przepisać do zeszytu słownictwo z ramki na str 72 i przetłumaczyć

str. 86 i 87 ćwiczenie

 

Lekcja 2

I’m happy

str.74 i 75 podręcznik przepisać do zeszytu słownictwo z ramki na str 74 i przetłumaczyć

str. 88 i 89 ćwiczenie

 

sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony

 

 

 

Klasa II

Tekst ćwiczeń na słuchanie  (wierszyki/piosenki) znajduje się na końcu podręcznika

Lekcja 1

I like riding my bike

str.68 i 69 podręcznik przepisać do zeszytu słownictwo z ramki na str 68 i przetłumaczyć

str. 84 i 85 ćwiczenie

 

Lekcja 2

I ride a skateboard

str.70 i 71 podręcznik przepisać do zeszytu słownictwo z ramki na str 70 i przetłumaczyć oraz zapisać zdania w zeszycie  z ćwiczenia 4

str. 86 i 87 ćwiczenie

 

sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony

 

Klasa III

 

Zeszytu ćwiczeń nie posiadam (nie mogę podać nr stron), więc zadania wykonujecie do każdego tematu w podręczniku

Lekcja 1

Let’s travel – podróżowanie

str.78 i 79 podręcznik

 

Lekcja 2

Where is Chatty? – Gdzie jest Chatty? przepisać do zeszytu słownictwo z ramki  na str 68 i przetłumaczyć, to samo zrobić z dialogiem

str.76 i 77 podręcznik

 

NOTATKA DO ZESZYTU

 

Be going to – zamierzać (coś zrobić w przyszłości)

 

Be = am/is/are

 

Np. We’re going to… – My zamierzamy…

Am I going to… ? – Czy ja zamierzam…?

 

sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony

Klasa VI

Lekcja 1

Present perfect vs past simple – porównanie

str.91 podręcznik

doczytać dodatek gramatyczny w zeszycie ćwiczeń s.102

str. 65 ćwiczenie

 

Lekcja 2

Reuse, renew, recycle – czytanie tekstu na temat recyklingu

str.92 podręcznik

+przetłumaczyć tekst w zeszycie

 

Lekcja 3

Size, shape, quality – słownictwo

str.93 podręcznik ćw.  5, 6, 7 (7 pisemnie)

przepisać nowe słownictwo do zeszytu i przetłumaczyć

str. 66 ćwiczenie 1,2,3

 

 

 

 

 

 

 

Klasa VII

 

Słownictwo w kolorze czerwonym oraz w żółtych ramkach przepisać do zeszytu i przetłumaczyć

Lekcja 1

Articles – przedimki

str.95, 154-155 podręcznik

ćwiczenie str.71 ćw. C

 

Lekcja 2

Opinie i udczucia– listening

str.96 podręcznik

ćwiczenie str. 72 ćw.A, B

 

 

Lekcja 3 i 4

Asking for/giving directions– poruszanie się po mieście

str.97 podręcznik

 

przepisać do zeszytu i przetłumaczyć wyrażenia z ramki „useful expressions” plus napisać 2 dialogi z Teen Talks (tak jak robiliśmy podczas zajęć)

 

 

 

 

Klasa VIII

Słownictwo w kolorze czerwonym oraz w żółtych ramkach przepisać do zeszytu i przetłumaczyć

Lekcja 1

Skills checkpoint 5 – ćwiczenia egzaminacyjne

str.84 i 85 podręcznik (ćw G/85 tj. e-mail proszę przesłać do piątku na moją pocztę)

ćwiczenie str. 62 i 63

 

Lekcja 2

Review 5 – powtórzenie działu 5

Str. 86 podręcznik

ćwiczenie str. 64 i 65 na ocenę – przesłać zdjęcie do piątku 27.03

 

Lekcja 3

Baked goods –  uzupełnianie luk w tekście

str. 88 podręcznik + tłumaczenie tekstu w zeszycie

str. 66 ćwiczenie

 

Lekcja 2 z ubiegłego tygodnia UWAGA  - zamiast str 93 powinno być 83 (chyba, że domyśliliście się:)

Birthday card – pocztówka z  życzeniami

str.83 podręcznik

ćwiczenie str. 60

 

 

 

UWAGA KLASY VI – VIII

Proszę uczyć się czasowników nieregularnych oraz nowego słownictwa jak dotychczas (1/4 działu na tydzień), KARTKÓWKI ODBĘDĄ SIĘ PO POWROCIE DO SZKOŁY z niewielkim odstępem czasu (na powtórzenie tego czego nauczycie się teraz)

 


 

 

Witam serdecznie,
Drodzy Rodzice i Uczniowie, w związku z zaistniałą sytuacją oraz wymogiem nauczania zdalnego, w każdym tygodniu fizycznej nieobecności w szkole będę udostępniała na stronie internetowej naszej szkoły materiał do samodzielnego opracowania wraz ze wskazówkami dotyczącymi  opanowania poszczególnych zagadnień.
Zwracam się z ogromną prośbą do Rodziców o dopilnowanie wykonania zadanych treści oraz w miarę możliwości monitorowania ich jakości, gdyż w tym trudnym okresie będziecie Państwo pełnili kluczową rolę w edukacji Waszych dzieci.
Do Rodzica
Co możecie Państwo zrobić jako rodzic? Naprawdę dużo, przede wszystkim:
·         Dopilnować samodzielnej pracy dziecka, minimum czasu pracy powinien równać się czasowi realnych jednostek lekcyjnych plus czas poświęcony na odrabianie pracy domowej,
·         Zadbać aby dziecko przepisywało nowe słownictwo wraz z tłumaczeniem do zeszytu (głównie klasy I-III)
·         Umożliwić dziecku odsłuchanie materiału na płycie CD, robić pauzę po poszczególnych słowach/wyrażeniach/zdaniach (w przypadku dłuższego tekstu - głównie klasa III)
·         Zachęcać dziecko do samodzielnego korzystania z prostych słowników internetowych (po odnalezieniu konkretnego słowa wcisnąć ikonę głośnika i powtarzać za lektorem) chociażby takich jak:
www.diki.pl
www.dictionary.cambridge.org
 
Do Ucznia
Drodzy Uczniowie, z Waszej strony liczę natomiast na ogromną samodyscyplinę w wykonywaniu ćwiczeń. Znacie specyfikę prowadzonych przeze mnie lekcji i jestem przekonana, że będziecie wiedzieli jak powinniście podejść do różnych zagadnień i ćwiczeń.
 
Jako, że nie będę mogła Wam tłumaczyć nowego materiału przy tablicy, nalegam na czytanie opracowań gramatycznych, które macie w swoich podręcznikach (na końcu książki). Wiem, że tego nie lubicie ;) ale aktualnie nie ma innego wyjścia.
 
Oczywiście, Ci którzy wywiążą się ze swoich zadań, nie tylko wzbogacą swoją wiedzę, ale również otrzymają nagrody w postaci dobrych ocen cząstkowych i mam nadzieję końcoworocznych J.
 
UWAGA!
Dla tych, którzy pozostawili swoje podręczniki w szkole, Wydawnictwo Nowa Era umożliwia bezpłatne korzystanie z e-booków po zalogowaniu się na stronie https://nowaera.pl/nz
 
Pozdrawiam Wszystkich i życzę efektywnej pracy!
Good luck! J
Aneta Halicka

 

 

 

 

 

Klasa I

Lekcja 1

My body

str.68 i 69 podręcznik

str. 82 i 83 ćwiczenie

 

Lekcja 2

Big feet

str.70 i 71 podręcznik

str. 84 i 85 ćwiczenie

 

sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony

Klasa II

Lekcja 1

Wonderful world

str.64 i 65 podręcznik

str. 78 i 79 ćwiczenie

 

Lekcja 2

Free time

str.66 i 67 podręcznik

str. 82 i 83 ćwiczenie

 

sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony

 

Klasa III

 

Zeszytu ćwiczeń nie posiadam (nie mogę podać nr stron), więc zadania wykonujecie do każdego tematu w podręczniku

Lekcja 1

Review 6

str.74 i 75 podręcznik

 

Lekcja 2

Wonderful world

str.76 i 77 podręcznik

 

UWAGA – projekt na ocenę ze str. 77. Na arkuszu A3 (wielkość 2 kartek z bloku) techniką dowolną malujecie/wyklejacie 4 pory roku z krótkim opisem. Nagłówek projektu SEASONS OF THE YEAR, każda pora roku również podpisana np. SUMMER itp.

 

sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony

Klasa VI

Lekcja 1

Material world – świat materiałów

str.88 i 89 podręcznik

 

 

Lekcja 2

Everyday gadgets – gadżety codziennego użytku

str.90 podręcznik

przetłumaczyć tekst w zeszycie

 

 

Lekcja 3

Objects in my house – słownictwo

str.91 podręcznik ćw. 4, 5 i 6

przepisać nowe słownictwo do zeszytu i przetłumaczyć

str. 64 ćwiczenie

 

Klasa VII

 

Słownictwo w kolorze czerwonym oraz w żółtych ramkach przepisać do zeszytu i przetłumaczyć

Lekcja 1

Guided city tours – uzupełnianie luk w tekście

str.91 podręcznik

ćwiczenie do str. 69 ćw. C i A

 

Lekcja 2

Phrasal verbs– czasowniki frazowe

str.92 podręcznik

ćwiczenie str. 69 ćw. B

 

 

Lekcja 3

Places in town – miejsca w mieście

str.93 podręcznik

str. 70 ćwiczenie

 

Lekcja 4

Demonstratives – zaimki wskazujące

str.94 i 156 podręcznik

str. 71 ćwiczenie A,B

 

Klasa VIII

Słownictwo w kolorze czerwonym oraz w żółtych ramkach przepisać do zeszytu i przetłumaczyć

Lekcja 1

Writing wishes – składanie życzeń

str.82 i 165 podręcznik

ćwiczenie

 

Lekcja 2

Birthday card – pocztówka z  życzeniami

str.93 podręcznik

ćwiczenie str. 60

 

 

Lekcja 3

Past simple i past continuous– powtórzenie

str.91 i 152 podręcznik

str. 67 ćwiczenie A,B

 

 

UWAGA KLASY VI – VIII
Proszę uczyć się czasowników nieregularnych oraz nowego słownictwa jak dotychczas (1/4 działu na tydzień), KARTKÓWKI ODBĘDĄ SIĘ PO POWROCIE DO SZKOŁY z niewielkim odstępem czasu (na powtórzenie tego czego nauczycie się teraz)