|
Zdjęcia/skany
wykonanych
ćwiczeń
(TYLKO Z ZESZYTU
ĆWICZEŃ) oraz
pozostałe prace
określone w
poniższych
wytycznych,
proszę przesyłać
do
PONIEDZIAŁKU
każdego tygodnia
na adres:
anetahalicka1980@gmail.com
Termin:
30.03-3.04.2020
Klasa I
Tekst ćwiczeń na słuchanie (wierszyki/piosenki) znajduje się na końcu podręcznika
|
Lekcja 1
Review - powtórzenie
str.76 i 77 podręcznik
str. 90, 91, 92 i 93 ćwiczenie
Lekcja 2
Wonderful world
str.78 i 79 podręcznik stworki metodą dowolną (kredki/wycinanka/farby) w zeszycie + nazwanie części ciała
str. 94 i 95 ćwiczenie
sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony
|
Klasa II
Tekst ćwiczeń na słuchanie (wierszyki/piosenki) znajduje się na końcu podręcznika
|
Lekcja 1
My weekend
str.72 i 73 podręcznik przepisać do zeszytu słownictwo z ramki na str 72 i przetłumaczyć
str. 88 i 89 ćwiczenie
Lekcja 2
Review 6 - powtórzenie
str.74 podręcznik
ćwiczenie 2 i 3 zapisać w zeszycie
str. 90 ćwiczenie
sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony
|
Klasa III
Zeszytu ćwiczeń nie posiadam (nie mogę podać nr stron), więc zadania wykonujecie do każdego tematu w podręczniku
|
Lekcja 2
Where is Chatty? – Gdzie jest Chatty? przepisać do zeszytu słownictwo z ramki na str 68 i przetłumaczyć, to samo zrobić z dialogiem
str.76 i 77 podręcznik
Moi Kochani, omyłkowo podałam niewłaściwe numery stron (uwierzcie, że nam też nie jest łatwo przenosić wszystkie informacje do komputera)
POWINNO BYĆ
Where is Chatty? – Gdzie jest Chatty?
przepisać do zeszytu słownictwo z ramki na str 80 i przetłumaczyć, to samo zrobić z dialogiem
str.80 podręcznik
Lekcja 1
We’re going to the (mountains) – jedziemy (w góry).
str.81 podręcznik
ćw. 2 przepisać zdania (w miejsce różowych wyrazów wstawić te, które są zgodne z dialogiem – tekst dialogu dołączam na zdjęciu pod tabelą)
ćw. 3 napisać w zeszycie odpowiednie godziny zgodnie ze wzorem jaki podaje Chatty
ćw. 4 napisać 6 minidialogów (z 6 środkami transportu) odpowiedź dowolna
np.
- Am I going by bus?
- Yes you are. LUB No, you aren’t. Try again.
Lekcja 2
Nic nowego nie zadaję ze względu na powyższą pomyłkę
sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony
|
Klasa VI
|
Lekcja 1
Present perfect vs present simple – porównanie
str.93 podręcznik ćw. 8 i 9 (9 przetłumaczyć w zeszycie)
doczytać dodatek gramatyczny w zeszycie ćwiczeń s.102
str. 66 ćwiczenie 4, 5 i 6
https://www.youtube.com/watch?v=bzVIqgSdryU
https://www.youtube.com/watch?v=Ejo8ajDkp0g
Lekcja 2
Present perfect: for/since – ćwiczenia
str.67 zeszyt ćwiczeń, ćw. 7, 8 i 9
UWAGA – ćw. 7 – zapisać 6 dialogów wg wzoru
Lekcja 3 i 4
Shopping habits – nawyki związane z zakupami
str.94 podręcznik
ćw. 1 przeczytać i przetłumaczyć w zeszycie tekst
ćw. 2 odpowiedzieć na pytania do tekstu
ćw. 3 dopasować zdania 1-3 do zdań a-c w Phrase Book oraz przetłumaczyć te zdania
|
Klasa VII
Słownictwo w kolorze czerwonym oraz w żółtych ramkach przepisać do zeszytu i przetłumaczyć
|
Lekcja 1
A formal e-mail – writing (1)
str.98, 167 podręcznik
ćw.A Znajdź błędy i przepisz poprawnie zdania. Niektóre zdania nie zawierają błędów
ćw.B Połącz pytania z odpowiedziami
ćw.C Przeczytaj e-mail, odpowiedz na pytania oraz przetłumacz wyrażenia w nawiasach
ćw.D Przeczytaj e-mail, wypisz i przetłumacz wyrażenia określające kolejność wydarzeń np. teraz/potem
ćw. E przeczytaj e-mail z ćw D jeszcze raz i odpowiedz pisemnie na pytania
ćw. F przepisać i przetłumaczyć wyrażenia z ramki Useful Expressions. Napisać krótki dialog jak dojść/dojechać do wybranego przez siebie miejsca
Lekcja 2
A formal e-mail – writing (2)
str.99 ćw. G podręcznik – przeczytać i uzupełnić e-mail wyrazami z ramki oraz napisać własny e-mail jako odpowiedź do Josepha Cook’a
ćwiczenie str. 73
Lekcja 3
Skills checkpoint 6 (1) – ćwiczenia egzaminacyjne
str.100-101 podręcznik ćw. D, E
ćwiczenie str. 74
Lekcja 4
Skills checkpoint 6 (2) – ćwiczenia egzaminacyjne
Str. 101 podręcznik ćw. F (e-mail na ocenę w zeszycie dodatkowym – przesłać zdjęcie)
ćwiczenie str. 75
|
Klasa VIII
Słownictwo w kolorze czerwonym oraz w żółtych ramkach przepisać do zeszytu i przetłumaczyć
|
Lekcja 1
Food related words – środki językowe
str. 89 podręcznik
ćw. D dopasować definicje do wyrażeń, przepisać te wyrażenia i przetłumaczyć
ćw. E zastanów się jakich słów brakuje w lukach (rzeczownik/przysłówek) wpisz własne przykłady
Skills Booster – wybierz właściwą opcję
Ćw. F wybierz właściwą opcję
Lekcja 2
The story of the hamburger – słownictwo
Str. 90 podręcznik
Ćw. A przepisz wyrazy z ramki, przetłumacz i dopasuj do obrazków
Ćw. B dopasuj do poszczególnych kategorii (przetłumacz je) pozostały obrazki związane z jedzeniem
Ćw. C wypisz niepasujące wyrazy
Ćw. D uzupełnij zdania wyrazami z ćw. C
Ćw. E wybierz właściwą odpowiedź
ćwiczenie str. 67 A,B
Lekcja 3
Czas past simple i continuous – powtórzenie
str. 91 i 152 podręcznik
str. 67 ćwiczenie AB
https://www.youtube.com/watch?v=bWg2M5qPado
NA STRONIE CKE Centralna Komisja Egzaminacyjna) dostępne są od dziś próbne arkusze egzaminu, odpowiedzi będą 8 kwietnia
|
UWAGA KLASY VI –
VIII
Proszę uczyć się
czasowników
nieregularnych
oraz nowego
słownictwa jak
dotychczas (1/4
działu na
tydzień),
KARTKÓWKI ODBĘDĄ
SIĘ PO POWROCIE
DO SZKOŁY z
niewielkim
odstępem czasu
(na powtórzenie
tego czego
nauczycie się
teraz)
Dla
klasy III


Witam
serdecznie,
Drodzy Rodzice i
Uczniowie, w
związku z
zaistniałą
sytuacją oraz
wymogiem
nauczania
zdalnego, w
każdym tygodniu
fizycznej
nieobecności w
szkole będę
udostępniała na
stronie
internetowej
naszej szkoły
materiał do
samodzielnego
opracowania wraz
ze wskazówkami
dotyczącymi
opanowania
poszczególnych
zagadnień.
Zwracam się z
ogromną prośbą
do Rodziców o
dopilnowanie
wykonania
zadanych treści
oraz w miarę
możliwości
monitorowania
ich jakości,
gdyż w tym
trudnym okresie
będziecie
Państwo pełnili
kluczową rolę w
edukacji Waszych
dzieci.
Do Rodzica
Co możecie
Państwo zrobić
jako rodzic?
Naprawdę dużo,
przede
wszystkim:
·
Dopilnować
samodzielnej
pracy dziecka,
minimum czasu
pracy powinien
równać się
czasowi realnych
jednostek
lekcyjnych plus
czas poświęcony
na odrabianie
pracy domowej,
·
Zadbać aby
dziecko
przepisywało
nowe słownictwo
wraz z
tłumaczeniem do
zeszytu (głównie
klasy I-III)
·
Umożliwić
dziecku
odsłuchanie
materiału na
płycie CD, robić
pauzę po
poszczególnych
słowach/wyrażeniach/zdaniach
(w przypadku
dłuższego tekstu
- głównie klasa
III)
·
Zachęcać dziecko
do samodzielnego
korzystania z
prostych
słowników
internetowych
(po odnalezieniu
konkretnego
słowa wcisnąć
ikonę głośnika i
powtarzać za
lektorem)
chociażby takich
jak:
www. diki.pl
www.dictionary.cambridge.org
Do Ucznia
Drodzy
Uczniowie, z
Waszej strony
liczę natomiast
na ogromną
samodyscyplinę w
wykonywaniu
ćwiczeń. Znacie
specyfikę
prowadzonych
przeze mnie
lekcji i jestem
przekonana, że
będziecie
wiedzieli jak
powinniście
podejść do
różnych
zagadnień i
ćwiczeń.
Jako, że nie
będę mogła Wam
tłumaczyć nowego
materiału przy
tablicy, nalegam
na czytanie
opracowań
gramatycznych,
które macie w
swoich
podręcznikach
(na końcu
książki). Wiem,
że tego nie
lubicie ;) ale
aktualnie nie ma
innego wyjścia.
Oczywiście, Ci
którzy wywiążą
się ze swoich
zadań, nie tylko
wzbogacą swoją
wiedzę, ale
również
otrzymają
nagrody w
postaci dobrych
ocen cząstkowych
i mam nadzieję
końcoworocznych
J.
UWAGA!
Dla tych, którzy
pozostawili
swoje
podręczniki w
szkole,
Wydawnictwo Nowa
Era umożliwia
bezpłatne
korzystanie z
e-booków po
zalogowaniu się
na stronie
https://nowaera.pl/nz
Pozdrawiam Wszystkich i
życzę
efektywnej
pracy!
Good luck!
Aneta Halicka
Termin:
23-27.03.2020
Klasa I
Tekst ćwiczeń na słuchanie (wierszyki/piosenki) znajduje się na końcu podręcznika
|
Lekcja 1
I’ve got two eyes
str.72 i 73 podręcznik przepisać do zeszytu słownictwo z ramki na str 72 i przetłumaczyć
str. 86 i 87 ćwiczenie
Lekcja 2
I’m happy
str.74 i 75 podręcznik przepisać do zeszytu słownictwo z ramki na str 74 i przetłumaczyć
str. 88 i 89 ćwiczenie
sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony
|
Klasa II
Tekst ćwiczeń na słuchanie (wierszyki/piosenki) znajduje się na końcu podręcznika
|
Lekcja 1
I like riding my bike
str.68 i 69 podręcznik przepisać do zeszytu słownictwo z ramki na str 68 i przetłumaczyć
str. 84 i 85 ćwiczenie
Lekcja 2
I ride a skateboard
str.70 i 71 podręcznik przepisać do zeszytu słownictwo z ramki na str 70 i przetłumaczyć oraz zapisać zdania w zeszycie z ćwiczenia 4
str. 86 i 87 ćwiczenie
sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony
|
Klasa III
Zeszytu ćwiczeń nie posiadam (nie mogę podać nr stron), więc zadania wykonujecie do każdego tematu w podręczniku
|
Lekcja 1
Let’s travel – podróżowanie
str.78 i 79 podręcznik
Lekcja 2
Where is Chatty? – Gdzie jest Chatty? przepisać do zeszytu słownictwo z ramki na str 68 i przetłumaczyć, to samo zrobić z dialogiem
str.76 i 77 podręcznik
NOTATKA DO ZESZYTU
Be going to – zamierzać (coś zrobić w przyszłości)
Be = am/is/are
Np. We’re going to… – My zamierzamy…
Am I going to… ? – Czy ja zamierzam…?
sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony
|
Klasa VI
|
Lekcja 1
Present perfect vs past simple – porównanie
str.91 podręcznik
doczytać dodatek gramatyczny w zeszycie ćwiczeń s.102
str. 65 ćwiczenie
Lekcja 2
Reuse, renew, recycle – czytanie tekstu na temat recyklingu
str.92 podręcznik
+przetłumaczyć tekst w zeszycie
Lekcja 3
Size, shape, quality – słownictwo
str.93 podręcznik ćw. 5, 6, 7 (7 pisemnie)
przepisać nowe słownictwo do zeszytu i przetłumaczyć
str. 66 ćwiczenie 1,2,3
|
Klasa VII
Słownictwo w kolorze czerwonym oraz w żółtych ramkach przepisać do zeszytu i przetłumaczyć
|
Lekcja 1
Articles – przedimki
str.95, 154-155 podręcznik
ćwiczenie str.71 ćw. C
Lekcja 2
Opinie i udczucia– listening
str.96 podręcznik
ćwiczenie str. 72 ćw.A, B
Lekcja 3 i 4
Asking for/giving directions– poruszanie się po mieście
str.97 podręcznik
przepisać do zeszytu i przetłumaczyć wyrażenia z ramki „useful expressions” plus napisać 2 dialogi z Teen Talks (tak jak robiliśmy podczas zajęć)
|
Klasa VIII
Słownictwo w kolorze czerwonym oraz w żółtych ramkach przepisać do zeszytu i przetłumaczyć
|
Lekcja 1
Skills checkpoint 5 – ćwiczenia egzaminacyjne
str.84 i 85 podręcznik (ćw G/85 tj. e-mail proszę przesłać do piątku na moją pocztę)
ćwiczenie str. 62 i 63
Lekcja 2
Review 5 – powtórzenie działu 5
Str. 86 podręcznik
ćwiczenie str. 64 i 65 na ocenę – przesłać zdjęcie do piątku 27.03
Lekcja 3
Baked goods – uzupełnianie luk w tekście
str. 88 podręcznik + tłumaczenie tekstu w zeszycie
str. 66 ćwiczenie
Lekcja 2 z ubiegłego tygodnia UWAGA - zamiast str 93 powinno być 83 (chyba, że domyśliliście się:)
Birthday card – pocztówka z życzeniami
str.83 podręcznik
ćwiczenie str. 60
|
UWAGA KLASY VI – VIII
Proszę uczyć się
czasowników
nieregularnych
oraz nowego
słownictwa jak
dotychczas (1/4
działu na
tydzień),
KARTKÓWKI ODBĘDĄ
SIĘ PO POWROCIE
DO SZKOŁY z
niewielkim
odstępem czasu
(na powtórzenie
tego czego
nauczycie się
teraz)
Witam
serdecznie,
Drodzy Rodzice i
Uczniowie, w
związku z
zaistniałą
sytuacją oraz
wymogiem
nauczania
zdalnego, w
każdym tygodniu
fizycznej
nieobecności w
szkole będę
udostępniała na
stronie
internetowej
naszej szkoły
materiał do
samodzielnego
opracowania wraz
ze wskazówkami
dotyczącymi
opanowania
poszczególnych
zagadnień.
Zwracam się z
ogromną prośbą
do Rodziców o
dopilnowanie
wykonania
zadanych treści
oraz w miarę
możliwości
monitorowania
ich jakości,
gdyż w tym
trudnym okresie
będziecie
Państwo pełnili
kluczową rolę w
edukacji Waszych
dzieci.
Do
Rodzica
Co możecie
Państwo zrobić
jako rodzic?
Naprawdę dużo,
przede
wszystkim:
·
Dopilnować
samodzielnej
pracy dziecka,
minimum czasu
pracy powinien
równać się
czasowi realnych
jednostek
lekcyjnych plus
czas poświęcony
na odrabianie
pracy domowej,
·
Zadbać aby
dziecko
przepisywało
nowe słownictwo
wraz z
tłumaczeniem do
zeszytu (głównie
klasy I-III)
·
Umożliwić
dziecku
odsłuchanie
materiału na
płycie CD, robić
pauzę po
poszczególnych
słowach/wyrażeniach/zdaniach
(w przypadku
dłuższego tekstu
- głównie klasa
III)
·
Zachęcać dziecko
do samodzielnego
korzystania z
prostych
słowników
internetowych
(po odnalezieniu
konkretnego
słowa wcisnąć
ikonę głośnika i
powtarzać za
lektorem)
chociażby takich
jak:
www.diki.pl
www.dictionary.cambridge.org
Do
Ucznia
Drodzy
Uczniowie, z
Waszej strony
liczę natomiast
na ogromną
samodyscyplinę w
wykonywaniu
ćwiczeń. Znacie
specyfikę
prowadzonych
przeze mnie
lekcji i jestem
przekonana, że
będziecie
wiedzieli jak
powinniście
podejść do
różnych
zagadnień i
ćwiczeń.
Jako, że nie
będę mogła Wam
tłumaczyć nowego
materiału przy
tablicy, nalegam
na czytanie
opracowań
gramatycznych,
które macie w
swoich
podręcznikach
(na końcu
książki). Wiem,
że tego nie
lubicie ;) ale
aktualnie nie ma
innego wyjścia.
Oczywiście, Ci
którzy wywiążą
się ze swoich
zadań, nie tylko
wzbogacą swoją
wiedzę, ale
również
otrzymają
nagrody w
postaci dobrych
ocen cząstkowych
i mam nadzieję
końcoworocznych
J.
UWAGA!
Dla tych, którzy
pozostawili
swoje
podręczniki w
szkole,
Wydawnictwo Nowa
Era umożliwia
bezpłatne
korzystanie z
e-booków po
zalogowaniu się
na stronie
https://nowaera.pl/nz
Pozdrawiam
Wszystkich i
życzę efektywnej
pracy!
Good luck! J
Aneta Halicka
Klasa I
|
Lekcja 1
My body
str.68 i 69 podręcznik
str. 82 i 83 ćwiczenie
Lekcja 2
Big feet
str.70 i 71 podręcznik
str. 84 i 85 ćwiczenie
sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony
|
Klasa II
|
Lekcja 1
Wonderful world
str.64 i 65 podręcznik
str. 78 i 79 ćwiczenie
Lekcja 2
Free time
str.66 i 67 podręcznik
str. 82 i 83 ćwiczenie
sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony
|
Klasa III
Zeszytu ćwiczeń nie posiadam (nie mogę podać nr stron), więc zadania wykonujecie do każdego tematu w podręczniku
|
Lekcja 1
Review 6
str.74 i 75 podręcznik
Lekcja 2
Wonderful world
str.76 i 77 podręcznik
UWAGA – projekt na ocenę ze str. 77. Na arkuszu A3 (wielkość 2 kartek z bloku) techniką dowolną malujecie/wyklejacie 4 pory roku z krótkim opisem. Nagłówek projektu SEASONS OF THE YEAR, każda pora roku również podpisana np. SUMMER itp.
sposób wykonania zadań w języku polskim znajduję się na dole strony
|
Klasa VI
|
Lekcja 1
Material world – świat materiałów
str.88 i 89 podręcznik
Lekcja 2
Everyday gadgets – gadżety codziennego użytku
str.90 podręcznik
przetłumaczyć tekst w zeszycie
Lekcja 3
Objects in my house – słownictwo
str.91 podręcznik ćw. 4, 5 i 6
przepisać nowe słownictwo do zeszytu i przetłumaczyć
str. 64 ćwiczenie
|
Klasa VII
Słownictwo w kolorze czerwonym oraz w żółtych ramkach przepisać do zeszytu i przetłumaczyć
|
Lekcja 1
Guided city tours – uzupełnianie luk w tekście
str.91 podręcznik
ćwiczenie do str. 69 ćw. C i A
Lekcja 2
Phrasal verbs– czasowniki frazowe
str.92 podręcznik
ćwiczenie str. 69 ćw. B
Lekcja 3
Places in town – miejsca w mieście
str.93 podręcznik
str. 70 ćwiczenie
Lekcja 4
Demonstratives – zaimki wskazujące
str.94 i 156 podręcznik
str. 71 ćwiczenie A,B
|
Klasa VIII
Słownictwo w kolorze czerwonym oraz w żółtych ramkach przepisać do zeszytu i przetłumaczyć
|
Lekcja 1
Writing wishes – składanie życzeń
str.82 i 165 podręcznik
ćwiczenie
Lekcja 2
Birthday card – pocztówka z życzeniami
str.93 podręcznik
ćwiczenie str. 60
Lekcja 3
Past simple i past continuous– powtórzenie
str.91 i 152 podręcznik
str. 67 ćwiczenie A,B
|
UWAGA
KLASY VI – VIII
Proszę uczyć się
czasowników
nieregularnych
oraz nowego
słownictwa jak
dotychczas (1/4
działu na
tydzień),
KARTKÓWKI ODBĘDĄ
SIĘ PO POWROCIE
DO SZKOŁY z
niewielkim
odstępem czasu
(na powtórzenie
tego czego
nauczycie się
teraz)
|
|